Thursday, May 20, 2010

Hiah hiah haihh~ kali ini peluh aku mengalir non-setopp dlm setengah jam bayangkan !! Tadi bukan aku jogging,men basikal,men bula,atau pun men bdminton but , MeNaRii hoyeh hoyeh xD . .
I mean main game DDR ka or CDR entahh eh yg main atas karpet kontrol aaa.. I'd reli enjoy playin game dance juget2 with durg si cumbi+ceen+lil emah+abul+my sis n lil bro . Even di outside hujan ada jua kn dbuat sesuatu yg boleh mengeluarkn peluh drpda duduk2 liat tv kan~ Kelur peluh tandanya SIHAT hehe wink2

thanks to cumbi once again cuz sudi dtg kerumah kami bagaikn istana aisehh..Iqahh aku sudah sedia !! Bila battle dance? Ada brani ka mau lwn sma aku?Dh lincah kaki ku tok mcm linda jasmin haha . .

Huarghhh aku tido dulu,sleepy dah ku ni..Esok lagi woke up early.. Samat Mlm ma2+bpa+ka2+adk+nenek+cuzie+jiran+fren2+ketua kpg . . Cuwewet deriim z_z

No comments:

Post a Comment