Monday, September 27, 2010

ohh suwett

salam2 meh salam hehe ok!! Kamuuuuuu terus terang aku katakn I DO LIKE IF YURI+MINHO COUPLE huaaaaaaa sepadan banaaaaa baaa eeee geramnya with durang dua ani (hoho mensaspenkan ajee) ;).. nda percaya apa yg aku ngomong di atas td?? astagaaaa ok2 maybe kamu kenal or konpiuss or langsung tak tau.. nahhh pix durang por u guyss
kenal?? if nda let see next pic
dahhh tau siapa durang? nda tau jua haiyaa next pic


kenal??? alaaa minho budak SHINee & yuri budak GIRLS GENERATION yang pemesss di gilai remaja sekarang ;) hiakkk if kamo masih nda tau sila chek di google sendiri!! grrr ngalih2 aku snap gambar durang kamu lgi cari pasal nda tau...dush3
aku rasa mesti kamu nda puas lihat gambar di atas ah. dun worries aku ada lagi satu utk memuaskn hati kamu, check it out dis video tapi kena la tengok bideo di youtube hahaha xP jgn marah ehhh weee ... jst search MINYUL COUPLE wokehhh..

-- MINYUL FOREVER AND EBERRR AND EVERSSSS AFTERR -- =)

No comments:

Post a Comment