Sunday, October 17, 2010

mestiii DAPATT punya

Aku geramm , benar2 geram tahap max macam bangunan KLcc tingginya
eee aku mau apa yang aku impikan itu tercapai secepat mungkin,
kalau bolehh awal ani tapii impossible baaa pasal kena la gumpul $$$ apa yang kita inginkan kan~
ehh ehem2 terus2 jua aku ni ah ckp ntah apa2 tanpa anda faham sepatah haram pun haha

atu bahh aku ada list barang yang harus aku dapat.tapi aku mau beli itu barang guna $ sendiri.
terlalu mahaiii woooo

If dah ada luit benda 1st aku akan beli :


my NIKON D90

2nd is :



my NOKIA x6

or



my N8
*actually ada dua choice antara 2 bijik henponn but pilih satu hmm but which 1???phew*

dan 3rd is :


my MINI COOPER D

OMG!!! nomo 3 itu haisss memakan banyak hari, waktu, minggu, bulan, tahun gumpul duit...
semuanya mahal2 belaka =/

tapiiiiiiiiiiiiiiiii aku yakin insya'Allah aku dapat semua benda yang aku inginkan atu tercapai..Wish me gudluck ehh moga2 dapat tapuk $ till macam gunung Fuji esehh..


QIDAH KAU BOLEH BUAT PERCAYALAH!!!




HEHE


Doa-doakan aku oraitss ;) muahhhhhh

No comments:

Post a Comment