Sunday, October 17, 2010

pizza huttt nyumii

ya Allahhh sedapnya pizza TUNA mak aiiii... original hasil buatan ku woAHHHH rugiii siapa nda teraiii!! isinya aku letak sebanyakk & seteball mungkin *nafsuuu makan biasa laa tu*
tengokk my pizzahhh gerentii terseliur ;)













huihhhh














gilessss thumbsup!!


okehhh kepada anda di luar sana sesiapa sahaja yang mahu order my pizza sila2 laa..
pls do leave ur nomo henpun , address ye ..jika dahh bagi pesanan insya'Allah saya akan balas jawapan anda secepat mungkin. Dan juga kalau langsung nada respon ertinyaa AKU MALAS REPLY muhahaha !!! Nadawahhh aku main2 saja , nda banar tu about order2 ani kekeke xD


moral of story~
ekceliii bukan aku buat pizza ani tapiii kena sedekah oley babu seen..ia buat..ish3 rajin sungguh anak dara itu..aku bangga dengan mu berehhh maaa~
kalau boleh tiap2 hari ehh sedekah hahaha dpt pahala ;)

hekkkk papaaaaaaaiii

No comments:

Post a Comment