Sunday, November 21, 2010

Sesak Si LD

Bila aku lihat LD eee
Bila aku lihat LD huaaa
Bila aku lihat LD hiaaah
Tapi
Bila aku buka Tv n tiba2 turn match ia grrr buring wah ha ha ha ia saja menang.Lawan si A ia menang , lawan lagi B C D blablabla mesti LD hishhh. .
Andaaa LD tu adalah nama org,nick pendek & salah seorang pemain badminton dari cina..Tau siapa?? Siapa lagi LinDan lahh.Semalamkan final so Dato Lee vs LD,siapa menang nda pyh ckp well mcm biasa si LD jua..Time kemenangan beliau fuh3 sakit mataku melihat,tau kamu dgn berlagaknya n siap buka baju.Jgn sja buka seluar dahlah haiyaaa elehh nsib baik aku nd lihat ko buka baju lagipun aku tau ia menang dri sisku..Grrr nda apalh dato Lee anda dah pun buat yg trbaik meskipun anda kalah..Wuuu OMG i can't believe it ~ insya'Allah match yg akan dtg Malaysia bolehh..Ole ole ole hekk x)

No comments:

Post a Comment