Monday, November 29, 2010

Tahniah buat diriku

rasa mau menangis melihat perkataan TAHNIAH ANDA DITERIMA !! aku benar2 bersyukur kepada ilahi akhirnya diterima...

aku gembiraaa , aku senyummm , aku menangiss kerana terharuuu hehe

al-kisahnya cemani tadikan hatiku tergerak mau cek email ehh haha salah, tadi selepas antar mail arah kwnku si kecik atu(my best TB sengal) about novel pulang tu then my jari ani gatal banar pegang mouse & klik INBOX. Then aku buka la satu persatu email atu tiba-tiba aku terkejut!!terkedu!!tergamam!!terrr apa lagi?blablabla hehe daku lihat nama KDH. KDH is stand by Kolej Dar Al-hikmah. Mula2 nebes jua kan buka tapi aku kuatkan diri ini utk meneruskan klik itu~

jengjengjong. . .

'' TAHNIAH , kerana anda ( its me xD ) terpilih & ditawarkan utk mengikuti menjadi artis baru yg tidak lama lagi MUAHAHAHA percaya? LoL.. just kidding ok =)
i mean mengikuti khursus dip.usuluddin~ alhamdulillah

my parents did'nt no yet bcoz they are sleeping,but i can't wait to tell them that i was approved by college.waww menghantam english aku ni, must improve ehh huaaa

its sesi januari 2011. hoh next yearrr... yeayyy haii new friend, haii new teacher , haii new room , haii new toilet , haii new shoes , haii new clothes , haii new tudung haha nanti aku pakai purdah skali eh haha ubah image...semangat 2011 kata kn =P

hopefully mapa membenarkan aku study disana.amin3
insya'Allah
wish me all the best hekhok

sekiaaan ^^,

No comments:

Post a Comment