Wednesday, December 8, 2010

seramCOOLseramKULL

ding dong ding DONG!! pada suatu malam yakni malam ini JAM DINDING tua itu berbunyi tepat pukul 11.30 dimana ketika itu aku di dapur seorang diri sedang buat SESUATUUU~ Sesuatu yang membuatkan tangan aku ke atas & ke bawah... apakah diaa ?? berteka tika lah kamu bermula dari now.. 10sec , 9 , 8 , 7 , -> 1 haha ambil shorcut iaitu aku sedang cuci cucu seluar (not seluar dalam tapi seluar tido ok ;) ) tiba - tiba tanganku terhenti sebab terdengarrr bunyi paliiiiiiiing aku inda suka apatah lagi diwaktu sebegini !! bunyinya macam ani " awuuu , awuuuuffff " LOL lebih kurang bunyi cematu lahh ~ tapi aku buat2 nada dgr apa2 konon2nya tuli la tu hehe kesss takooot waa ;( sepantas kilat tangan aku atas bawah atas bawah den masuk tempat pengering baju den zooooom laju ke dalam hoho... ekceli kan masa aku trdgr bunyi binatang haram atu kan dlm fikiranku terlintas lagu MAHER ZAIN hehe mula2 for the rest of my life kaliii lupa punya pasal next track is insya'Allah haha yarabiiii lintang pukang lirik ku sebut gagaga ... dasar punya anjing hiahhh !!! ambil hp terus buka lagu dakwah haha penakut aku ani xP sambung or nda heh kan menyasah ani huaaa Ya Allah lindugilah hambamu ini... oklahh mau ka inda mau ka terpaksa jua ku beranikan diri sambung keja yg terrgendala nyehhh tu lahhh akibatnya suka menyasah baju akhir2 hehe padan muka xD

baiiiii ~~~~ bismillahirrahmanirrahim =)

No comments:

Post a Comment