Monday, December 20, 2010

hari ini saya rajin

tudeiii aku rasa pelik and unik sikit , i dun noe kenapa mungkin ada sesuatu ajaib pada diriku~ ngeh3 nada laa.. entah la tiba2 ja bangun around 6.30am (bukan bangun sendiri but dikejutkn oleh my lil bro+nenek) ayooo mata aku cukup berat kira 1.5kg cematula..Ya Allah punya la mengantok mata ni T_T terpaksaa jua buka mata besar2 mcm mata k.heliza hehe dlm keadaan mamai..haha rambut kusut masaii ala2 mohawk ;D rugged!!! after sembahyang my eyes ini cari pasal nda tia dapat tido adehhh.. AKU MAU TIDO TIDO TIDO , paksa melelepkan tarak mau haiyaaa menyala seperti lampu sobssss sesungguhnya aku sedang merawat mata ku ini yg kelihatan macam panda -.- haha pakai roll garnier punn nda mujarab ...benciii!! tebal banar kali kelopak mataku yata nada effect langsung hahaha... memang HEBATTT. So tugasku hari ini ialah mengemas bilik twins. punyalah tebal habuknya huihhh dasyattt~ well hari2 lepas aku memang pemalas bersih bilik hinggakn spider beranak pinak hoho.. yeahh anak dara zaman sekarang biasalahhh itu kan aku ;D

dari pagi till petang barulahh habis kerja..licinn bersihhh wangi suci ewahhh~
oklaa mau chow, kan bersiap2 zoom to bandar. HERE I DATANG!!! yezaaa
haaa buat apa?lihat org main futsal leee mana la tau ada yg sedap mata memandang nyehhh..bebaiiiii salam~

SELAMAT PETANG n_n andaaa

No comments:

Post a Comment