Thursday, April 21, 2011

curiii drive malam2 ish3

brom brooom!! u know what semalam punyalah semalam bersamaan last night aku & my sis curi2 drive di jalan kecil . ahaiiii stakat jln kecil aku ok lagiii tapiii dun bring me driving at jalan besooo oh TEKEJAR2 pegang streng =___=

pestimee bawa jln kluar i mean kali ni 2nd time la , msa tu sma BABAH*ewahhh apa mimpi la ku call nik name baru ni, kebiasaannya panggilan BAPA pulang tew hehek terPokLen skejap. maksud pertama kali tu aku hanya berduaan sama kaka ba without knowing of my bapa/mama .. hurmmm sungguh berani anak 2org remaja ni kn. bukan selalu pon... baru sekali tapi next time insya'Allah aku buat lagi hohoho memang MAU cari NAHASSS ! astageee . . Ketagih dibuatnya lorhhh .

okeh di pendekkan cerita kwn aku Fidah mo beli krupuk pisang then aku terus chow antar ke umah si dyg ceen ani afteRR dat tanpa merancang tetiba dtg la idea mo terai bawak keta dluar simpang( disebbkn dah sengall bwa keta ketampat yg sma setiap masa) dgn selow2 melimpasi rumah daku* dlm ati mudahan ta parentsku nada didapur sbb kaaaan garage ni brdekatan dgn dapur* thennn

APALAGIIIII . . .


YEHAAAAAAAAAA LAAAAA . . .


DGN BANGGANYA USUL MUA ANI DRIVE SEPERTI DAH MEMILIKI LESEN MEMANDU YG SEBENARNYA AKU PON BLOM MEMILIKINYA HUAhaha


utk pengetahuan saya drive itu keta waktu mlm yg sunyi sepi~ jadi senang la aku pektis dri hujung sana hinggalaaa hujung kuku kaki =))







SUDDENLY
OMG!!!!

setibanya kami sampai di simpang rumah . . DUBDABdubdakDAKdub !


mamaaaaaaaaa diluar oh kenoooooooooooot
dgn lajunya kaki tekan minyak zooom ke umah si ceen again.
wahahaha memang bijak aku ni kan (;
dah tu balik saja buat muka selamberrr

cayaalaa ada bakat rupanya me sis belakon heee


p/s TO SESIAPA SHJA PENGARAH DILUAR SANA YG SEDANG MENCARI PELAKON BARU YG FRESHHH HAAA NI NAHHH ORANGNYAA.. SIAPA CEPAT DIA LA tet!! hehe


kisah ini pun belum diketahui oley my parents except lil bro... shhh dunt bishing2 yea..
seKIan ^_____^

No comments:

Post a Comment