Saturday, February 5, 2011

3 . 2 . 2011


Yeahhh tudei bersamaan kelmarin kelmarinnya is da special day ; in malay maksudnya hoyeahhh hari ini adalah hari teristimewa kepada seseorang yang aku segani , aku hormati , aku kembangi ,aku banggai , aku cemburi siapa lagi dia kalau bukan HELIZA bereh~ bukan calang-calang orangnya tu ;) kenapa WHY kenak aku kata aku CEMBURI?? Pasall saya jelous lah dengan kejayaan k.ija dari dulu sampai la sekarang. Okeh2 bek to da story , tarikh yg tertera di tajuk itu adalah hari besday akk helijah ke-25 tahun ! hoh aku can’t belip it suda 25 tahun hayoyo~ walopun umo semakin meningkat tetapi muka mu menjadi pujaan hatiku yang maintain tiut miut cumel baby pess & ngak lokek dgn smile nya yg leeebaaaaaaaaaar ;)

Uhuk uhuk ahak . . . nyanyi sikit

Hepi birthday tu u

Hepi besday tu ya

Selamat ulang tahun

HAPPY BIRTH-DAY TO YOU AKA MATA BESOO 0_0 HEEE

Aku doakan semoga akk berjaya dalam apa jua bidang yang diceburi , sentiasa tabah mengharungi segala cabaran & dugaan kelak ,pedulikan apa orang cakap itu ini well mulut manusia bukannya kita dapat tutup memang lumrah la kan ( kena Es Ay Bi Ay Ar ), haaa ni k.ija sila ingat my advise paling penting ye jaga la kesihatan tu sesibuk sebizi semanapun jgn sesekali lupa makan tau even hanya sesuap nasi tapi kalau secupak nasi hokeh jua haha and satu lagi kami sebagai peminat bersyukur sgt dgn rezeki k.ija melimpah ruah seperti air di cincang takkan putus tolong lahhh dunchu ever forget urself !! remember who u are !! (woahh aku speaking eng lerr ehem2 maafkn aku jika ada salah eng me harap ditego =D) dunchu ever eber lupakan peminatmu senentiasa menyokong dari dulu till now . susah senang kita TB owes bersama orait kak ganu hee . May Allah blessing u amin . . .

Dgr2 cerita kan keluar album dis year so best of luck k.ija hopefully mendapat sambutan menggalakkan ~

Ikhlas from my kata heart sayaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang heliza n_n ** B.E.R.E.H**

Once again hepiii jadi dan hepi chinese new year evibodehh n __n


No comments:

Post a Comment