Saturday, February 5, 2011

Lamanya dia menangis

Hujan turun hujan turun

Di sini di sini

Mari kita mandi mari kita mandi

Bush bush bush

Fulamakkk masih ingat lagi lagu tika zaman kecil2 dulu~ lagu hit bah ni kalau mau tau hehe pasalkan bila hujan turun mesti kami budak kpg lagu ani. Hmm lately hujan memanjang skejap lebat +selow2+ciput2+renyai di sini , syukur alhmdulillah walaupun lobat-lobat tapi inda banjir dikawasan sekitar kpg lumut termasuk la rumah ku. Malangnya ada sesetengah orang yg menimpa kebanjiran di tempat tempat tempat aniwei lah hehe mcm la aku tau di mana yg banjir ingat aku ani kaki berita or wartawan or reporter ka adesss. . sorry la terus terang saya si qidah mengatakan bahwasanya aku tidak suka lihat news as politik,saham,perang,naik minyak ka, naik harga ka blablabla but if news about entertainment haa ITU NGAK BOLEY MISSED muhehehe. Almaklum la anak remaja sekarang kan! Cuci pakaian pun terpaksa di jemur dlm rumah tu hah gantung depan2 ekon,if not ekon used kipas speed 3 haiyakkk manyak cucah maaa~ dlm bakul pakaian udah tinggi menggunung alum bersesah. Hari yang malas hohhhh .

Tadikan mama+bapa jalan keBank cuz mama mo ambil kad ATM so aku ambil la kesempatan peluang emas ani ( eiceh in eng gold chance ) simpankan luit, apa luit?duit la tau!!! MONEH MONEH $$$ . HOW MUCH? BIA LA LAHSIA(rahsia wa ehh atu pun nda paham) T_T then tetiba tiba lepas sj during parentsku chow ada satu bunyi bergendang2 palu gompang kopak kepak kebom pak2 bum ehhh mcm bunyi hadrah org kawen haha ekceli I maksudkan bunyi orang kelaparan.well kalau waktu hujan sebegini nafsu mo makan mesti kuat kan3. Apa ada di depan mata aku ngap , tau kamu kropok sembab pun aku bedal walaupun ondewei kan muntah tapi aku tetap bertahan !!! #$&*!m -____-

Aku lemah diwaktu yang sama , aku gagahi jua ; aku jalan lemah longlai menuju kedapur mencari food membuatkn aku kenyang. Masa itu tiada makanan tengahari di sediakan justeru itu aku buka esbok n searching2. Suddenly mata aku melekat bungkusan kaler putess & wajah berseri2 mcm cahaya NUR =D hehe apekah dlm bungkusan tersebut? NASI GORENG!! i^_^i yeayy!! Wahai qidah mengapalah kau pelupa padahal mama ada belikan semalam dush3 =/ apa lagiiiii kita panaskan and makang~ blurpp heee kenyang sudah. Alhmdulillah

After 3 min makan ada tia during parents datang and they said “ qidah udah ko makan? ” aku “ dah,baru jua skajap tdi ” they said “oh bah cuba ko ambil ikan panggang dlm esbok bpa beli smlm,panaskn terus ah ” aku “ ikan? Aihhh ” astagahhh ada juaaa ikan tu uwaaaaa eeee geramnya aku . jadinya menu lunch aku hanya lah sebungkus nasi goreng wuuuu tanpa ikan panggang… terseliur teplang sesiapun ngeee

Anda disana dunchu ever terai dis at home eventough its happen to me di rumah kahkahkah

No comments:

Post a Comment