Sunday, February 20, 2011

N ___ N

Salam keahadan semua (ceta ni batah di draft minggu2 lepas jd mlm ni aku updates sbb menyemak sj dlm box draft! sengeet banai hehe ), gud afternoon+evening+night+morning TengahariPetangMalamPagi sewaktu dengannya . Memandangkan aku updates belog ni waktu petang so samat petang la aku ucapkan ; sesiapa yg sdg minum petang tu hepi menjamu seleraq noo hehe .

I wanna tell u dat tudei is very de sepesil day bcoz qidah said so huahuahua ok2 be serius cik qidah uii . eham2 ekceli hari ni tadi ada sedara dtg from bandar nun barat selatan tu , batah sudah nda jumpa durang n durang pun batah nda jumpa kami eh apakan aku ni sama jua meaningnya lebih kurang astee~ kehadiran merekalah yg dinanti2kan nenekku iaitu anak nenek la tu. Syukur kehadrat ilahi ada jua yg datang melawat ibunya sejauh mana pun jarak kediaman mereka =) Alhamdulillah . ohh atu wa ada lagi org dtg ke umah kami kawan bapa aii . wahhh murahnya rezeki . Mama ada cakap “ sesiapa saja yg dtg kerumah kita itu tandanya rezeki kita ” tau y atu rezeki? Sbb aku nda tau kehkehkeh~

Ok la tuan puan pakcik ankle makcik antiii kediaku ingin mengundur diri , itu saja cerita saya dpt kongsikan bersama anda ;D


DanDan tidak terlupa I got tenHENGGET tunaiii heee from babu . . tengsstiuuu n saya lebiuuu hug xoxo oh my babu !! u are de best ngeh2 jgn mare yea babu2 yg lain xp

No comments:

Post a Comment