Tuesday, March 15, 2011

aku dah agak daaa awal2

kan aku dah cakap awal2 haaa
aku memang dah agak awal2 haaa
nda bleh harap banaiii
siapa lagi
si TUAN BELOG NI

kenapa?

pasalll

aku TERMISS pagi tadi 8am

ada apa?

ada

ada

ada

akk Heliza lerr di TV3 SMP(samat PAGI mesia)

memandangkan aku terOVER SLEEPING hingga matahari pun dah TEGAK
so itu bukan lagi maksudnya selamat pagi lagi ye kawan2 tapi selamat tengahari ok!

dah terlepassss~ padan mukaku hiahhh~

T_T srotsrot....


siyesss aku dah set alarm tepat kul 5.50am bah hehe
entah la kemungkinan mataku terGAM UHU kali oleh si tanduk
astaghfirullah ish3


soriiiiiiiiiiiiiiii k.ija wooo beribu ampun Tuan Patik nda berniat utk miss pon tadi
sbb apakan daya aku nda sanggup tet!!! tet!!! adehhh


sayasayangHeliza ^_^

dun marah2 yea akk shumel (=

next time i won't missed it . .

No comments:

Post a Comment