Wednesday, March 2, 2011

novel novel novel baru (=

mari mari mariiiii beli buku novel mariiii
siapa cepat dia nda dapat
ehemmm pembetulan siapa cepat dia dapat ;p

buku novel ni adalah novel pertama Ummu Fauzi bertajuk " KU PINANG BIDADARI DI BUMI KASHMIR "
cover buku ni di hiasi wajah Heliza berehh tu~
tapi lagi bagus kalau beli di HHP sebab ada extra special sikit. apa dia?jeng3
anda akan dapat signature dari heliza sendiri dan2 dapat ekslusif cd CUMA AKU !!

tidak percaya?
haiyaaa dun wori aku ada bukti ,

alkisah cerita novel ni aku pun nda tau coz aku sendiri pun belom beli hehe tapi memandangkn rasa ingin tau ceritanya baik aku beli kan. lagi pun aku ni kaki novel so memang patut la aku beli ;)mamaaaaaaaaaaaaaaaaa aku mau ini boleh? aku jeles waa si kawan ada dah beli buku ani, siap ada cd lagi tu.. nah!!!
mamii used address miri ok , ambil mugahhh mugahh ngee


esok lusa aku MESTII DAPATTT ! MESTIII ;)


No comments:

Post a Comment