Wednesday, March 2, 2011

kisah Firday lepas

Assalamualaikumwarahmatullahiwabarakatuh salam juma’at penghulu segala hari . . .

Anda sihat? Anda buat apa? Anda sudah mandi?

Ana Alhamdulillah sihat . ana tengah menaip ok dan ana pun belum mandi wahahaha

Wuuuu aku sangkakan nda jadi interview oleh kak Ani sbb sekian lama aku tunggu nda jua ada timbul , hati ku pun berbisik mungkin cancel huyehhh aku gembira hatiku girang tetibaaa tibaaa suddenly baru skejap tadi henfun kakaku berbunyi tet tet tut put hehe rupanyaaaaaaaaaaa si kakANI kol oh kenot kenot konot T_T SAHHHH DIA MAU INTEBIUUU

Aku kalah kalau bab2 atu hishhh nasib badankan . main hentam saja la jawabnya

Pssst kaka Ani aku tipu2 sikit la yea sikit aja donk ngeee

Hmm soalan akan ditanya atu mestila tentang henfun sebab aku kan suka henpun n owes berkepit 24hr henfun di tangan hehe maklum la kan ;D

**SOALAN WAJIB – suka henpun? Awu ehhh,kekasihku bah tu

- Selalunya apa kamu buat rah henfun?

ans*Klau aku slalunya dgr lagu , brgayut mukabuku,layan belog atu saja..caya?nda caya apa2 sja lah

- Messege nda?

ans*Haaa mun msg jaranggggg banar bcoz no one yg mau bemsg sama saya hehe pasai aku line 3g tu ler mahal.karit ba si cousin aku atu dats why sunyi sepi sj henfun ku T_T

Atu saja aku terklik hoho ok later ku continue lagi apa ia ask aku.. belasah hentam2 jawapannya yeah2 xp janji aku dah kena soal As suuuuun As Pusibellll ;)











ui2 aku sambung sja apa yg berlaku petang masa atu , cemani my sis , abol'z , n my daddy kena intebiu WAHWAHWAH AKU SELAMAT!!! ahaiii trimas2 alot kakAni kerna memahamiku sbb aku begitu tidak suka intebiu seolah2 mcm oral bahh ehh. gumbiranya aku xD

questionnya? hmm mudah saja , apa yg anda selalu buat dgn hp kamu . . kamu faham apa yg aku ckpkn.. fikir2kn la hehe sekiaaaaaaaaaaaaaan

No comments:

Post a Comment